Εταιρεία

Λίγα λόγια για μας

Η ποιοτική επιχειρηματική μας προσέγγιση στοχεύει στη δημιουργία μακροχρόνιων συνεργασιών μέσα από την σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσεται.

Προσπαθούμε να οικοδομήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις που εκτείνονται πέρα από τις τυπικές σχέσεις προμηθευτή / πελάτη. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να προωθήσουμε και να εξυπηρετήσουμε με επιτυχία τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του κάθε πελάτη σαν να ήταν δικά μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το call center outsourcing και υπηρεσιών  του τηλεφωνικού μας κέντρου.

Η Ιστορία μας

2013
2014
2013

Η Δημιουργία

Η NET TRUST ιδρύθηκε το 2013 έχοντας ένα μακροπρόθεσμο όραμα. Να προσθέσει αξία σε πραγματικό χρόνο σε κάθε καμπάνια που αναλαμβάνουμε παρέχοντας στους πελάτες μας μία ολοκληρωμένη λύση call center που συμπεριλαμβάνει διαχείριση inbound calls, outbound sales, και υπηρεσίες back office.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας συνδυάζουν έμπειρες και ποιοτικές ομάδες πωλήσεων, πρωτοφανή ευελιξία ανάλογα με τις ανάγκες της καμπάνιας και μία δέσμευση να υπερβαίνουμε τις ανάγκες του πελάτη σε κάθε έργο που αναλαμβάνουμε.

2014

Γνωρίστε την ομάδα μας

Βασίλης Σκοτίδης

CEO - Διευθύνων Σύμβουλος

Ο Βασίλης ίδρυσε τη Net trust το 2013.

Προερχόμενος από τον τραπεζικό τομέα απέκτησε τεράστια εμπειρία στο χώρο των call centers σαν operations και call center manager όπου μεταξύ άλλων διατέλεσε υπεύθυνος υλοποίησης έργων για καμπάνιες πώλησης καθώς και για μεγάλα έργα εισερχομένων κλήσεων.

Στη συνέχεια και για τρία χρόνια εργάστηκε στη Forthnet σαν Διευθυντής Πωλήσεων External Call Centers οπότε και αποφάσισε να δημιουργήσει τη Net Trust.

Μαρία Δρακοπούλου

Business Manager

Η Μαρία ξεκίνησε από call center agent αλλά γρήγορα εξελίχθηκε σε επιτυχημένο στέλεχος αναλαμβάνοντας μεγάλα έργα με απόλυτη επιτυχία στα call centers που εργάστηκε. Ο ρόλος της τα περιλαμβάνει όλα. Όχι μόνο εξασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες της εταιρίας προς τον πελάτη χαρακτηρίζονται από σταθερή και υψηλή ποιότητα αλλά παράλληλα ελέγχει και αναθεωρεί τους στόχους του call center ανά καμπάνια.

Βασιλική Κούρου

Human Resources Manager

Η Βάσω είναι υπεύθυνη για την προσέλκυση, την επιλογή, την κατάρτιση, την αξιολόγηση και την επιβράβευση των εργαζομένων, ενώ παράλληλα επιβλέπει τη τήρηση των όρων απασχόλησης και την εργατική νομοθεσία. Έχοντας περάσει η ίδια από όλες τις θέσεις ευθύνης του call center αποτελεί τον πρωταρχικό σύνδεσμο μεταξύ εργαζόμενων και διοίκησης.

Σοφία Στενού

Operations Manager

Η Σοφία σαν υπεύθυνη του operation αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα για την ομαλή και συνεχή λειτουργία του call center. Προερχόμενη από τον τραπεζικό τομέα απέκτησε μεγάλη εμπειρία σαν υπεύθυνη υλοποίησης έργων για λογαριασμό σχεδόν όλων των εταιριών τηλεπικοινωνιών. Διαχειρίζεται και αξιοποιεί αποτελεσματικά το ανθρώπινο δυναμικό έχοντας ως στόχο το καλύτερο επιχειρησιακό αποτέλεσμα.

Ματίνα Μήτση

Back office Supervisor

Η Ματίνα δεν χρειάστηκε χρόνο να δείξει τις οργανωτικές της ικανότητες. Είναι υπεύθυνη για την σωστή επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων της εταιρίας εσωτερικά αλλά και με τους πελάτες που προκύπτουν από τις πωλήσεις καθώς συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία ολοκλήρωσης των παραγγελιών.

Οι πελάτες μας